monin!!

Posted: June 4, 2009 in Uncategorized

huhuh..

ohaiyo gozaimas!!

kukuukuuku..sekarang dah lewat sangat nih. patutnya aku dah tidur. nanti konpem ak terkulai punye waktu kerja. abes lahh.. tapi tak dapat tidor lak sebab tadi dah tertidur kejap masa lepas maghrib. nak tau x.. tadi masa balik kerja kan. ada satu kreta ni follow kitorang. huhh..ada ke patut. cuak gila aku MySpace. nsb bek kitorang masuk blok uh diorang tak nampak. lega la sikit MySpace. bahaya siot. dah la ramai-ramai lelaki dalam tu. nasib baik kami ni pun beramai2 gak. 4 orang kira ramai kan. huhu. anyway, takat nia aku rasa lega sikit r. esok2 tak tau r. mintak2 takde benda nak jadi. Insya Allah

nak masuk citer lain pulak. aku ada jumpa satu band ni. dari jepun taw. skali tengok jek.MySpace aku sangkut sikit dahh.. walaupun aku rasa lagu diorang ni tak la sebest Dbsk yang aku agak suka gak tu. huhu. tapi aku memang suka la tengok penampilan diorang nih . huhu. the gazette nama group nih

gazettE%20-%20pic%20for%20new%20single%20distress%20and%20coma

the_gazette

Dah r. merapik apa2 je aku ni. dah lewat macam ni. baik tidur. sebelum terangguk2 dalam office nanti.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s