THE END!!

Posted: April 23, 2010 in Uncategorized

tadi dah berakhir kertas terakhir untuk paper terakhir dalam semester terakhir bagi pelajar 3DIT. tidak ke seronok yang amat begitu? tapi entah kenapa, takda apa yang aku rasa. bahagia gembira, sedih atau apa saja yang boleh dikaitkan dengan perasaan. uihh?? takkanlah aku dah betul-betul jadi tak ada perasaan macam yang diorang selalu kata sebelum ni? ehhhhh!!! masakan!! TIDAKK!!..

urmm..aku kehilangan idea secara tiba-tiba lepas tengok video Strong Baby. Ji Yong dengan Seung Ri punya kerja la ni. Ape kah… Tak apalah.. nan ti malam aku sambung balik. kalau idea muncul balik.. kacau je la. hilang dah rase nak sedih-sedih.. ikutkan waktu macam tu la idea nak datang melambak..aisyyyhhhh….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s