makan2

Posted: October 18, 2010 in Uncategorized

Assalamualaikum.. Sekarang jam 3.16 pagi.Saya rasa nak makan sangat-sangat. Tapi saya malas nak masak dan dah tak ada bekalan makanan yang simple2. Bak kata ayah, cemil-cemilan. Saya ada satu sifat yang tak berapa elok. Sangat pantang bila jumpa makanan. Saya addicted dengan makanan. Selagi ada makanan dalam simpanan, selagi tu saya nak makan. Mujur saya tak rajin sangat macam Mira. Sanggup masak nasi + sayur sebab nak makan. Ni haa ayat yang memang pasti keluar dari mulut saya setiap malam. “Ish. rasa nak makan something la”. Hinggakan bila saya tak rasa nak makan nanti  housemate saya tanya,”Aina taknak makan something ke hari ni?” . Kawan yang sangat baik. Dia memberikan sokongan padu pada hobi saya ni.

Ya. Saya boleh kata keinginan saya untuk makan ni boleh dijadikan sebagai hobi. Hobi kan adalah perkara yang kita buat bila ada kelapangan. Saya pula akan rasa nak makan andai tak ada benda lain nak buat. Bosan makan, lapar makan, tension makan. Makan,makan,makan. Tu rutin saya setiap hari. Keinginan saya untuk makan mengalahkan perasaan nak ada boifren.Hahaha. Sebab tu saya masih solo sampai sekarang. boifren belakang kira. Yang penting makan dulu.

Angkara hobi yang satu ni, babat saya semakin bertambah-tambah. Kata orang, lemak makin berlipat2. Berat tentulah tak hingin nak turun. Abes la tak ada orang nak jadi boifren saya. Saya dah gemuk. Kisah apa kan. Mak saya ada. Suruh la dia cari bakal menantu sendiri. Saya nak makan.

cheese cake..hauu~~ ❤

 

Oh ya. Esok malam saya nak try buat bubur sumsum. Tak pernah buat lagi nih. Mai la rumah kalau nak rasa..hihi

Ni bubur sumsum..rindunye yang mak buat..huaa

Saya suka bubur sumsum yang ada banyak kuah gula nya.. Ada orang letak ciput je. Apa rasa…

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s