seribu kali maaf

Posted: February 27, 2011 in Uncategorized

Tidak. Sebenarnya tak mungkin cukup even berpuluh ribu juta kali maaf pun aku pohon darimu. Maaf yang teramat-amat sangat dari aku. Aku tahu kau amat-amat terasa dan sakit hati dengan apa yang telah aku lakukan. Mesti geram gila gaban kan. Maaf sangat-sangat. Kau sanggup bersusah kerana aku, tapi ini balasan aku pada kau. Tentu bertambah lagi kebaikan aku pada kamu. Bagaimana? Aku tak tahu bagaimana mahu berundur lagi. Aku terlalu – lalu teruk. Malu aku pada diri sendiri. macam mana? aku tak mahu aku yang begini. sejujurnya aku tak tahu bagaimana nak meng hadapi dunia. menghadapi kalian. aku yang teruk ni cuma tahu melarikan diri dari masalah dan menambah kesusahan pada korang. maaf yang amat sangat. walupun tak mungkin ia begitu mudah diterima

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s