aku la akuu~

Salam..

olaa!! haha..about me hah.. adoi aii.. aku ni bukan la berminat nak beritahu pasal diri sendiri ni. sebab asal dah setat cerita je, mesti akan melalut atau menyimpang dari jalan yang lurus. hahah. tak apa lah. aku cuba je yang terbaik(poyo..hak2).

well..namaewa enna des. aku letak ijau kat situ sebab aku memang suka dengan warna hijau ni. aku pun tak pasti kenapa. yang aku tau aku suka sebab aku suka la. huhu. aku terselamat hadir ke dunia ni pada 14 syawal 1409H. dalam lebih kurang kul 5 lebih mak aku lahirkan aku. terima kasih mak. kalau takde mak, tentu blog ni tak dapat dihasilkan sekarang ni. kalau tak kerana kesabaran mak mengandungkan ena, belum pasti lagi ena dapat hirup udara kat dunia ni. walaupun udara ni semakin lama semakin tak segar. minta maaf la sebab ena tak sempat nak ucap selamat hari ibu hari tu. SELAMAT HARI IBU MAK!! khas dari ena yang jauh kat sini. tiba-tiba aku terasa aku dah mula melalut masuk ke perkara lain. tapi hakikat nya begini la diri aku. selalu je lari dari tajuk asal bila bercerita atau berfikir tentang sesuatu. tapi aku bersyukur la sebab dengan kelemahan yang satu ni, aku akan cepat lupa kalau ada apa2 masalah. so aku tak ada la nak tensyen lama-lama. huhu. dah r.. aku nak balek umah ni.. laen kali aku sambung balik.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s